Blunda och kör

Vaknade alldeles försent idag... lagom till lunch... AHH! Fy va dåligt man mår av de! Har tydligen vänt på dygnet, kan inte sova på nätterna och sover bort dagarna. Vilket jag inte gjort på måånga år, imorgon blir de att ställa klockan!
För att göra de bästa av dagen idag så har jag fixat hela dagen, så att jag åtminstone ska ha någon chans att kunna somna ikväll.

Fick bli en kaffe sen bara att köra. Städade sorvrummet och bytte lakan, sen har jag tvättat och gör de fortfarande. Ut på en liten runda i regnet, som sagt så finns de ingen ursäkt. Bara att köra!

Nyss lagat mat och är nu nyäten... aahh. Ska fortsätta att tvätta och mysa i nytvättade kläder! Förbannat jäkla skönt, sååådeså!





Körde den vanliga rundan, till kyrkan och tillbaka! De får räcka för tillfället, får utöka när jag känner att de är dags. Och tempot ökar jag varje gång, de går bra nu! ;)
TAGGAAA!! Sommarsäsongen närmar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0