Why, why can't this moment last forever more...

Vad skönt det är att ta en kvällsprommis, rensa tankarna och ladda batterierna för den stundande veckan!
Gillar genidraget jag gjorde när jag bestämde mig för att gå till kyrkan och tillbaka.. Inser snabbt att det kanske inte var ett så bra drag då solen är på väg ner.. fort.. och jag är inte framme vid kyrkan än. Med min beslutsamhet så tänker jag gå ända fram och gör det också. Därifrån ökades takten kan jag lova! Inte en chans att jag ska stå där i den mörka skogen helt själv ett stenkast från en kyrkogård!
Så påminnelse till mig själv- välj en annan väg nästa gång eller bestäm dig för att vara hurtig liiiite tidigare på dagen ;)


Kommentarer
Postat av: U know who!

Så himla vacker:P

2012-03-26 @ 21:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0