På måndag

En sovmorgon kvar på denna semester, uh vilken ångest!!! Varför tog vi inte en vecka till? Dum, dum, dum!
Det positiva är ju att vi båda har många dagar kvar att ta ut. Plus två extra dagar eftersom jag vart inkallad nu i veckan, en avbruten semesterdag ersätts med en ny, hell yeah! Skönt med några dagar ledigt i Jul kanske!?

Ja, på måndag, på måndag smäller det. Då är det nytt ställe, och nya arbetskamrater, ny lagbas osv osv. Spännande! Det som ger extra ångest just nu är att jag sen i fredags inte känt mig hundra.. Provade att träna idag, vilket faktiskt gick jätte bra. Vi får hoppas att jag inbillar mig. Vill inte vakna med feber imorgon, eller ännu värre- på måndag morgon. I värsta fall får jag ta mig dit och försöka iaf. Ger ju inte världens bästa intryck sådär första dagen.. Hmm.
Skaka av det, skaka av det, du är frisk!

Jaha till hösten, eller ja den som kommer, för det enda som hösten gett oss hitintills är färgglada träd. Värmen och solen är ju fortfarande här, underbart!
Så- till den kommande hösten så ska det bli skönt med lite mörkermys, få sätta på sig den där sköna halsduken, dom där bekväma bootsen och den där snygga skinnjackan. Få njuta av den friska luften, kanske lite regn och alla höstens fantastiska färger.
Tillbaka till träningen, in i lunket, flåset, svetten och muskler som värker. Få lägga sig utmattad efter jobb, träning och allt därtill, i ett svalt och skönt sovrum. Sen får gärna månaderna bara springa förbi till december då Londonresan står för dörren! Julklappsshopping och strosning i vita och julpyntade London, visst låter det underbart!?

Nej nu ska jag, min täppta näsa, mitt tunga huvud och trötta ögon sova. Håller alla tummar och tår jag har för att vakna pigg och frisk imorgon, god natt!


En ny favorit btw! ;)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vart ska du börja jobba? :))

Svar: Började i lag 206 väst :)
Ida Linde

2013-09-09 @ 10:21:31
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0