Ständiga "måsten".

Veckorna rullar på i en faslig fart. Snart börjar sommarlovet och jag kommer kunna börja kl 7 ist för 6, vilket jag ser fram emot. Sovmorgon!!! Kommer jobba hela sommaren som vanligt, så blir en sen semester iår. Inga planer än för vad vi ska hitta på men det dyker väl upp något förhoppningsvis.
Idag står möte på schemat, sitter just nu vid frukostbordet på jobbet och dricker kaffe. Väntar på mötet som börjar kl 12... Var klar tidigare idag vilket resulterade i detta. Hmm.

Träningen går helt fantastiskt bra, inne på våran 5 vecka och längre kommer vi! ;) Det är kul att springa, bara man kommer igång.

Till alla dessa ständiga måsten, aldrig vila bara köra.
Sovrummet är nu klart och vi är väldigt nöjda, nästa fundering blir renovering av kök. Jag ska också lägga min egna "touch" på vardagsrummet. Måste spara pengar till NY resan, måste boka dejt med Evve och Martin för att planera resan. Måste fixa till på balkongen. Ska kolla runt på elgrillar. Måste lägga in alla mina kläder i garderoben som jag tog hem och tvätta igår. Måste måste måste , och det kommer alltid nya.
Puh, nej åter till mitt kaffe. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0