7 veckor

Semester är det man går och längtar efter nu, nästan sju hela veckor kvar innan SOVMORGON är ett faktum!

Midsommarafton spendera vi i en sommarstuga i Fiskeboda med mina släktingar från Sthlm. Tjo och tjim hela dagen, lekar, alkohol, tält, god mat och allt som midsommar hör till. Jag ingick såklart i det vinnande laget.. iår igen. ;)

Vi jobbar på och försöker få rutinerna att rulla på. En cykel rikare har vi blivit också, Patrik behövde en till nya arbetsplatsen, då det ligger på andra sidan stan.

AW med några av brudarna var inplanerad idag men fick ställa in, träning-storhandling-matlagning blev allt försenat. Plus att jag var dötrött. En annan gång! :)

Nästa helg har vi dejt med Martin och Evve i Sthlm. Lite shopping, Gröna Lund, god mat, strosa runt osv. Ni vet!
Ska bli riktigt kul och skönt, bara till det räknar man ner!

Dags för sängen nu, försöka få till min normala sömnrytm jag tappat bort.
Hörs igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0