Det är jag värd!

De senaste åren har innehållt drama, otrohetsmisstankar, min förra skaffa ny mindre än en månad efter jag flyttat ut och förlova sig strax där efter... MINDRE än en månad!!! Måste också tillägga att vi gjorde slut bara någon månad innan det. DET kan man kalla att pissa på ett flerårigt förhållande.
Jag tog avstånd och försvann ur hans liv. Gjorde inget för att förstöra eller hindra..
Vi har inte någon som helst kontakt idag...
Fittigt, respektlöst och ja allt därtill från hans sida. Det förtjänade jag inte!


Med dig är jag äntligen lycklig, jag FÖRTJÄNAR FAN det här, och DIG!
Så jävla tråkigt när de då kommer in personer som bara vill störa, förstöra eller bara röra till. Jag har anpassat mig, hållt tillbaka för att respektera. Tänker, ja vet ju själv hur det hade vart om det va jag.. (eller som sagt- jag VET) Vi väntade och tog det lugnt för att inte trycka det i någons ansikte. Det verkar inte alls hjälpa, man är tydligen redan utpekad som en dålig och opålitlig person. Nu efter flera månader så tycker man väl ändå att det ska ha sjunkt in!? Jag vill inte ha något av det gamla, jag söker det nya. Bara det nya.
Jag är inte här för att ta någons plats, jag är bara jag och vill BARA ha vårat unika - oss!

Vem är du att ta det här ifrån mig?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frugan

Att du hittat rätt är du så värd, du har väntat tålmodigt och inte bara tagit första bästa utan väntat tills någon som förtjänat dig kom in i bilden. Hoppas ni får allt ni vill ha och att de få som vill er illa får något annat att fokusera på.. Love you mitt hjärta

2013-01-24 @ 19:04:38
Postat av: Jennie

Du förtjänar det bästa <3

2013-01-24 @ 20:25:08
URL: http://nilseen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0