Brinn lår, brinn.

Bodypumpen gjorde sitt tisdags. Brinner väldigt skönt i låren, känns som lårkaka i båda benen. Trappor hej och hå.. Armarna är inte så farliga.. än.. eller ja, hoppas inte.
Några ynka timmars sömn inatt, kunde inte riktigt sova. Orolig, vände och vred men inte vet jag varför.
Idag rulla jobbet på och efter skulle man ju tro att jag ville slänga mig i soffan och vakna imorgon... Men icke, tog en runda ute. Genom snö och drivor, brännande lår och trötta ögon så överlevde jag. Lunch var första prio när jag klev innanför dörren, hopp in i dusch, föna, locka, kaffe och nu ligger jag äntligen i soffan. Här ska jag ligga resten av kvällen för att kompensera sömnbristen inatt. Ahhh... ZzzZzZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0