En dag

9 timmar kvar på jobbet står mellan mig och tre veckors semester. Kan inte längta mer!! Dock blandade känslor då det är mina sista timmar i mitt arbetslag, 3 år och 8 månader har de varit mina stöttepelare. Efter semestern byter jag och får en helt ny okänd arbetsplats och nya arbetskollegor, spännande men samtidigt läskigt.

Idag har jag spenderat min eftermiddag på biosalongen med mina fina sommarkollegor/jobbare! Märta, Frida och Mathilda! Vi såg Grown Ups 2, jätte rolig! Rekommenderas verkligen :)

De här helgen spenderas med min familj, idag fyller lillebror 24 år! Grattis fina du <3
Så imorgon - fredag blir det fika hos han och Malin med nära och kära. På lördag står fotboll på schemat, efter får vi kräftor i Hållsta hos päronen. Namnam!

Söndag = tråkdag. Städa och tvätta, bara vara. Vad sjukt nöjd jag kommer vara på söndagkväll dock, slippa ställa klockan på halv 5.... Aahh.

Vill att klockan ska vara 15.00 imorgon nu så jag kan pusta ut och ta semester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0