Charader

Sjukt bra helg har jag haft! Fredag blev det hemmamys, film, käk och musik.

Lördagen spenderade jag först på stan, shopping och lunch med min underbara Sassa - min hårdsrocksmuffin!

Lite senare kom fina lilla Märta hit för att fixa lite innan party i Stenby för Matte som fyller 25 :) helt galet kul var det!!! Någonstans mitt i natten efter charader, fuldans och tacopaj drog jag och Märta till Puttefnask och våldgästa. Söndag morgon var de när jag klev innanför dörren...
Idag har jag haft mina brudar Jennie och Fia här på kaffe. Underbart!
Soffläge är nu ett faktum och jag kunde inte "längta" mer till jobbveckan som står för dörren...


Lördagens shoppingfynd.
Jag i ett par "snygga" dojjer jag digga på festen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0