Julskinka och doften av gran

Den här månaden kan ju inte ha börjat bättre!

Förra helgen började med att lilla Nicolai äntligen kom till världen!!! <3 Sen var det 50års party för mamma, riktigt lyckat. God mat, dans och alkohol.
Veckan som följde var hård med hög feber, teoriprov och uppkörning.
Vilket jag klara så i torsdags vart körkortet mitt :D ÄNTLIGEN!!!!

Denna helg präglades av innebandy och hemmakväll i Hållsta. Spelkväll med lite smått och gott.
Nu är det soffläge och massa mys med baby.

Veckan som följer blir kortare, ledig på fredag då vi ska på SHM! Sooooom jag längtat - let's do this!

Veckan efter det blir också kortare, då jag och Sassa som sagt flyger till Spanien den fredagsmorgonen.
Livet leker! ;)

Ja och sen var det december, längtar till snön, julklappar, julskinkan och doften av en riktig gran. Mörka varma kvällar, tända ljus, julfix, pepparkakor och glögg.
Julafton <3


En månad imorgon- fantastiskt! ❤ 19.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0