Impuls

Har varit en relativt vit helg, två glas vin har slinkt ner dock.. Impuls har präglat helgen. Två Västerås vändor har jag hunnit med!

Idag ladda jag och Benjamin för handbollen. Gick till Stenby för att heja tillsammans med Carina och Jennie. 10 min efter vi kommit dit så gick de inte längre, jätte ledsen kille som bara ville hem.. Så fick bli en promenad hem igen redan då! Solen var ju underbar så inte mig emot. Påväg hem slocknade han såklart, även fast han redan sovit massor idag... När vi väl kliver innanför dörren "hemma" så är han jätte glad, tur var väl de! Sötfisen<3
Fick bli handboll i soffan med hans storebröder istället :)
Tråkigt med handbollen dock! It sucks!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0