Förevigt länkade

Vilken bra dag det varit! Haft besök av mina fina töser Fia och Tine! Kaffe och saft i solen.. Kollade igenom en massa bilder från några år tillbaka.. Hujedamej!

Städ städ städ hann jag senare med, poppade musik och dansade mig igenom dagen. Maten var i stort sett klar när päronen kom hem och ett knapptryck senare så var även kaffet påsatt! Vilket flyt och vilken dotter ^^

Kom också in på BB en stund, tänkte att jag skulle försöka hänga med lite i snacket.. Och efter det avsnittet så påminde jag mig själv om varför jag tidigare valt att inte titta på det.. Uuuäk!
Så jag tar mig frivilligt ur det samtalet med tjejerna... Outsider- yes indeed!


Vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0