ff

Gårkvällen var hyffsat lyckad. Svenska björnstammen levererade som de skulle och de vart inte allt för mycket alkohol. Tur de, för med den långa dagen hade jag stupat direkt. Jag slocknade gott nog när jag kom hem och var så gott som okontaktbar.. haha.
Lite härj och kaos får man ta.. de tillhör ju nästan. Och med alla lyckade utgångar vi haft de senaste gångerna så väntade man nästan på det..
Idag är de mjukisar på, soffläge och helt själv hemma. När man är 24 så är skönt bara förnamnet! Till kvällen ska jag försöka ta mig in till stan och kika in på en 50års fest, kul! Får se om jag överhuvudtaget kommer in med tanke på bristen på tillgängliga körare som kan köra in mig.
Och sen hur jag tar mig hem..
Varför konsentrera sig på de dåliga när man kan leva länge på de positiva.!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0