Värre

Jaha den här dagen vart ju värre än jag trodde... verkligen inget flyt jag och Linnea. Nycklar som missades, fram och tillbaka, dyngsura av spöregn, cykel glömd och en jävla massa stress.
Min bror ringde och sa också att de inte fått tag på biljetter till SHM...de hade loggat in tidigt på Ticnet och satt i kö i en timma men ändå inga biljetter...suck! Jävla skiiitsida!
 
Jag är uppriktigt jäkligt ledsen, hade sett fram emot de riktigt mycket :'( Aldrig varit på nått sånt, och tänkte att jag äntligen skulle kunna denna gång. Hela dagen vart då förstås inte bättre av det.. 
Just nu håller vi alla tummar och tår att vi ska få biljetter till den extra insatta konserten istället. Jag kommer gråta blod om vi inte får komma! :(
 
Trött av besvikelser och stress, snart hoppa isäng och dra täcket över huvudet! Glömma mina problem, för imorgon kommer nya.! 
 
Hoppas ni funnit glädje och framgång i detta äckliga väder idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0