The Girl With The Dragon Tattoo

I fredags kikade jag över till Davids 25-års fest en sväng. Var ett tag sen man träffade de flesta där, var kul :) Blev en tidig buss hem, sen vart de filmmys med mamma som var själv hemma!
I lördags runt lunch åkte jag, Jennie, Fia och Sassa till Heron City för lite käk, bio osv! Kollade på filmen med samma namn som inläggets rubrik. De var intressant att se hur deras tolkning av boken var.. Mycket som inte var med i den svenska versionen var med i denna och tvärtom.
Glada tjejer innan bio!
Vi kom hem skapligt på kvällen, så jag Jennie och Fia bestämde oss för att ta en snabbt öl/cider ute. Satt drygt en timma innan vi tröttna och gick hem. Ockuperade Jennie säng som vanligt ;)
Tog en bild hos Jennie också innan vi drog till sthlm, nu går de bra med träningen men har fortfarande runt 8 kg kvar innan jag är nöjd!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack för helgen babe <3

Och du är super fin! 8kg klarar du lätt ;)

2012-01-29 @ 18:55:33
URL: http://nilseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0