Paradise

Nej nu har allt mycket handlat om tankar, minnen, känslor och sånt tjaffs. Blir ju ganska långtradigt...
Ska försöka skriva mer om vad som händer i min lilla värld!


Igår vart de gym men Emsan, gick bra och vi körde på. Det känns i kroppen idag... Vi pratade om att åka in igen senare på kvällen för att köra ett pass som vi inte kört på länge. Meeen när vi kommit hem och landat insåg att vi att vi inte skulle hinna tyvärr.
Idag blir det mer träning, ska iväg efter lunch först för att träffa min nageltjej och bli lite fin, sen direkt på träning! Trotsa träningsvärken!
Efter en härlig stund på gymmet ska jag träffa en annan nytränad tjej- Jennie, som ska dricka lite kaffe med mig och snacka lite trams som vi tjejer gör bäst!

Nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0