Inte vilse, valde bara en liten genväg.

Träningen går kanon, började hårdköra i tisdags och har vart på gymmet varje dag sen dess. Det är ju en bra början iaf, motivationen är på topp! I helgen blir de vila, nästa vecka ökar vi yttligare. Man vill ju inte börja för högt så man tröttnar.. otroligt stolt över oss!!! <3
Nu är det bara att KÖTTA!!!


Den 4:e feb blir de födelsedagsfest för mig, Emma och Jennie som vanligt. Ser fram emot de, kommer bli bra! Outfiten som såklart är ganska viktig för de flesta tjejer är snart klar för min del.. det var ju de där med toppen som jag inte får ihop.. hmm.
Har ju tid på mig som tur är ;)

Mina nya värstingar som jag tänkte ha på festen, 14 cm extra är ju aldrig fel ;)


Det är tomt utan dig i min vardag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0