Vårpirr

Kan inte säga att det snart känns som vår... Men konstigt nog så känner jag att vårpirret är på väg. Vågar inte riktigt släppa fram det ännu. Ser fram emot våren och framförallt sommaren.

Rast på jobbet nu, lite kaffe, face, och musik. Min dagliga låt som jag inte hann lyssna på imorse har jag kört flitigt under rasterna. Som kompensation för att jag missa på väg till jobbet. Den är ett måste på morgonen... Annars blir dagen inge bra. Maxa musik så man vaknar!
Nause - Made of


Fick höra idag också av en liten tjej på skolan att hon älskade mitt hår, sen när vi passerade henne så ropa hon till sina kompisar - Titta på hon tjejen i rött hår, hon är FETT snygg! Haha ja va säger man, tackdu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0