True colors

Jobbat över utan förberedelse på en sömn på 3 tim, håret som skulle bli fint till helgen blev istället tvärtom-troll! Planerna för dagen höll inte, hinner inte med de jag ska... idag ska de storstädas och handlas. Imorgon blir de jobb, nu förberedd men ändå längre än va de var tänkt från början så planeringen inför imorgon är ändrade om man ens ska hinna med allt..
Igår var allt toppen, hade lite "spa/fix"kväll här igår, naglar, hår osv var klart. Allt skulle bara rulla på och såg fram emot avslutet på veckan.. men icke nu längre.. stress!
Nu vill jag bara ha imorgonkväll... ett glas vitt, god mat, familj och släkt som sällskap. Inväntande lördag!
Ja dina lakan är konfetti nu ska himlen bli vit
allt du brände ner, låt det regna ner.
Jag kastar ut det sista av dig som finns kvar i mitt liv,
jag kunde dö för dig, nu är du död för mig.

Men det finns saker jag saknar, typ när vi var nakna,
nu brinner din tavla, nu ligger dina kläder ute på gatan,
och jag går i dagar i tröjan du hatar! (ah ah ahh)

Okej, äntligen slipper jag allt ditt tjat
och pastan du laga var katastrof
så ha det bra, vi hörs, vi ses (i dina drömmar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0