Succé

Veckan blev otroligt lyckad i de stora hela, i måndags var vi ju hemma hos Jennie, basta och bubbla lite.. körde ansiktsmasker och allt de där. Var lite "för"firande inför födelsedagen. Resten av veckan har bara seglat förbi och väntan inför helgen har inte varit allt för lång..
Hur mysigt som helst!!! Jag här i min nya bikini och ansiktsmask, läckert!
Helgen har varit kanon, haft kalas med släkt i fredags. Fått mycket fina saker :) Lördagen var också super, trevligt folk, härlig stämning. Allt var bättre än väntat :) De känns idag kan jag säga...
Nu har jag krypt ner i min stora och nya säng, nyduschad och i renbäddade lakan.. tänt lite ljus och har de underbart skönt! Tänkte hyra en film på nätet och avsluta denna vecka på bästa sätt!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha självklart de bästa åren ;)

Och man är ju inte äldre än vad man själv gör sig ;)

2012-02-06 @ 15:20:51
URL: http://nilseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0