Härja!

Mycket härj idag på jobbet, åsikter, utbrott, hyss, skratt. En vanlig dag på skolan nästan.. Jobbar på slagsta skola för tillfället... då stackars Riitva ramlat och skadat sig. Får hon ingen sjukskrivning av läkaren är hon tillbaka på tisdag, så några dagar har jag kvar där garanterat iaf.
Fick tag på Fia på sin lediga dag efter jag slutat jobbet idag.. hon satt och spela tv-spel!!?? Haha. Hon bööörnade hit och tog mig till Tuna P för lite shopping. Fick presentkort i födelsedagspresent så tänkte passa på. Fick bli ett par nya byxor på Gina Tricot.

Köpte mig ett par i en storlek mindre än jag på senaste tiden haft, supernöjd!!! Alltid bra att ha ett extra par byxor ;)

Jag har tagit ett litet steg nu, kikat fram och kollat möjligheten. Nu ska jag bara ta klivet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0