Alla hjärtans dag!

Jaha då var de dags igen för den romantiska dagen på året, och inte har de blivit mycket mer romantik för de. Får önska alla lyckliga själar en riktigt bra alla hjärtans dag! :)
Själv har de inte blivit något extra än en helt vanlig dag, bara att köra! Vad annars ;)
Får tänka på att igår så skicka jag efter en ny tele, förstår inte vad jag gör med mina men allt jag tar i går sönder... Sååå snart är jag ägare till en vit Iphone 4s... hade lovat mig själv att inte ha en som ALLA andra har. Men kvalité ska de ju vara på den har jag hört, så får hålla tummarna att jag inte har sönder denna på en gång iaf ;)
Min alla hjärtans dag "present" till mig själv, de förtjänar jag! Såådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0