Mysdress.

Denna vecka har varit tuff, inte för att vi har haft mer att göra.. utan för att nu börjar de kännas hur sliten man är. En vecka kvar av det nu.. skönt! Sen kanske man får vara "ledig" i någon dag.. vilket jag tvivlar på men.

Trotsutslitensåfinnsdeenergitillettleende!

Imorse vaknade jag med svullna halsmandlar, igen. Inte kul att vara hängig en helg, inte för att jag planerat att ut och slira.. men tråkigt att inte orka vara ute nu i det fina vädret! Då får man ägna sig åt andra saker..


Ibland är de kul att lägga tid på detaljer, ikväll blir de nog en ny färg!


Nästa helg drar jag till Danmark för danstävling med mamsen, längesen man var och kollade så ska bli skoj! Ska passa på att shoppa lite då också, perfekt att man får lönen på fredag!


Parkhäng var de sagt idag ja.. men de får bli soffan, jag och min mysdress istället!


Man får inte glömma bort att ibland måste man göra saker för sig själv, tänka på vad som gör en glad och inte försöka tillfredställa alla andra. För det ska man inte göra dumma saker som förstörd dig till slut. Självrespekt och självdistans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0