invincible

Sista dagen på jobbet idag, iallafall på de stället jag varit nu i två månader. På måndag blir de jobb på ett annat ställe och för en annan som ska ha semester! De var lite blandade känslor idag när jag gick därifrån, skönt att de hårda slitet är över men samtidigt tråkigt eftersom jag trivdes bra. De positiva är ju att jag är tillbaka där redan vecka 27, så att så pass länge slipper de inte mig.

Min sötis på jobbet!

Efter jobbet vart det en snabbis hos Issa och Ebba, myste lite och drack kaffe, snacka lite skit. Så trevligt att man hann med det idag också!

Jag och Issa för några år sedan! <3



Finaste Ebba!



Ebba och jag idag :)




Nu är de packning som gäller, Danmark imorgon!

I brist på inspiration så fick de bli silver och svart till helgen, känner att de passar till de mesta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0