Svart kaffe

Sitter på jobbet och har lite rast för tillfället, måste samla mig då jag har en hel del kvar denna dag. Det är alltid "roligt" att det är som mest i början av veckan och ännu roligare att några är sjuka så att man får fylla upp deras jobb! Såklart mer timmar och pengar till mig men förstås tungt när man inte räknat med de när man gick upp på morgonen..
Så nu blir det några koppar kaffe innan jag tar nya tag och fortsätter, länge leve koffein!

Fick nyss reda på att jag är garanterad att få jobba regelbundet i några månader framöver för en arbetskollega som är sjukskriven, sen väl när hon kommer tillbaka så är de dags för en annan att vara sjukskriven, ljuvligt för mig.. money money!

Vi vill också säga bye bye SNÖ och hello SOLEN och VÅREN! Kom igen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0