Förbättring

Jag skulle vilja förklara.. men ibland är de svårt att sätta ord på saker och ting. Ibland är man ledsen och ibland är man glad för egentligen ingen anledning.


Allt handlar väl om hur man tänker.. och i vissa stunder måste man tillåta sig själv att grubbla, fundera och vara ledsen.

Igår fick jag ännu en tankeställare då jag försatte mig i en situation då jag inte trivdes med mig själv. Det ända man kan göra nu är att göra nått åt saken!




Vissa saker är för bra för att ändra på.



I fredags vart de bastubad och lite förfest hos Lönn. Riktigt trevlig, jag och Jennie drog hem när de väl var dags för de andra att dra ut på krogen.
I lördags åkte vi till Karlstad och besökte Jennies syster och hennes familj, vi var och badade med Nichole och myste senare framför Melodifestivalen med tacos. Idag var de slappdag och kom nyss hem.. Är toooktrött nu. Var en relativ lugn helg men är tröttare än någonsin.




MelinaNichole, de små chramtrollen!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du är mitt charmtroll! snyggast!

2011-03-14 @ 15:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0