Hetta utan dess like

Idag har jag vart på stan med Sassa en sväng(bilder kommer imorgon), fick bli en god lunch på Waynes och lite shoppning, sötnos! Hann tillomed träffa Emma en sväng innan hon drog till jobbet innan lunch! På eftermiddagen, några liter svett senare så var Sassa tvungen att cykla till jobbet och jag gick och tog en fika med Judith! Spännande fotboll på Tunavallen var de som senare uppehöll en del av min eftermiddag/kväll.. kvällen stod väl J för de mesta av! :) Nu är de mitt i natten och jag måste gå och sova, är ju en dag imorgon också! Såklart så vill man ju inte ligga hemma och sova bort hela lediga veckan, så de blir över till Nilsen för lite poolhäng, kungligt! :D




Denna klädsen får jag icke rekommendera om du planerar att gå en bit till bussen, sitta i en buss utan AC i 20 min... för att senare gå på stan en hel för-eftermiddag... och åter igen flyta bort i en otroligt het buss hemåt. Blåsorna på de svullna fötterna var outbärliga, så skolös och med ömmande fötter fick man traska hemåt. Såååå, planera bättre än jag! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det va härligt att få träffa dig med gumman :)tänk vi hade inte träffas på en hel vecka o lite där till men de känndes inte som de <3 love xxx

2011-06-30 @ 10:54:30
Postat av: Din föralltid <3

2011-06-30 @ 10:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0