drömmarnas stad, det är du

Hotell bokat och klart i huvudstaden till helgen! Tar en miniweekend med god mat, shopping, fest och gott sällskap!


FiaSassaoch jag blir det som åker! Ett gäng färgglada pinglor ;)



Imorgon ska jag ner på stan och köpa lite nödvändigt skit med Sassa, sen blir det fotboll och senare en sväng över till J! Tror på en kanondag :)

Förra veckan vart det lite snabb-shopping, köpte ett par nya skor och en ny klocka på rean som jag är riktigt nöjd med! Naturligtvis lite mer smått och gott också! :)




Kommentarer
Postat av: LUNK!

Hej puman! Ville bara önska dig en mysig semestervecka och tala om att jag har en ny blogg! Denna ovan ;) Puss på min snärtta ;) <3

2011-06-29 @ 17:38:50
URL: http://justmeinandout.devote.se
Postat av: LUNK!

Under menade jag såklart ;)

2011-06-29 @ 17:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0