Bruna ben i ett par avklippta jeans




Äntligen helg, vad som händer har jag ingen aning om... det visar sig!

Vad har nu hänt med vädret!? Mina vita ben vill ha färg nu, jag lyckades iallafall få bort det där glasvita på huden innan detta deprimerade vädret slog till.

Ooooch så in på annat - förmodligen så kan och får jag ledigt hela vecka 26, hoppas på sol så denna bränna kan uppstå! Drar förhoppningsvis till Göteborg med några goa brudar i slutet på den veckan, kungligt!

 Ser fram emot de varma sommarkvällarna, umgänget, musiken och dansen!
Ett gäng livsnjutare i solen på en gräsmatta, fulla av glädje av solens varma och brännande strålar! Bruna ben i ett par avklippta jeans, ett pösigt linne, solbrillorna på och doften av blommor- sommar och grillat!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0