Jaa jag skrek som en liten tjej när snöraset attackerade mig uppifrån

Idag var det jobb på schemat som vanligt, hade kortdag så de var ju skönt! Tog med mig Emma ner på stan för käk och shopping. Då dök det upp en söt lite punkare med svart hår och mössa- Sassa! Som ivrigt också ville göra stan med oss. På impuls drog jag Sassa och Judith till Västerås för att shoppa vidare där istället! Jag hittade några tröjor som jag köpte, de andra hittade också lite smått och gott! Nu är jag äntligen hemma.. är sjuukt trött dock! Blev ingen bowling ikväll som de var tänkt...


Här är en utav de tröjor jag hittade i Västerås!

De är de andra.. de fanns säkert här i E-tuna också.. men vafan! Oja de är snyggare på!

Skjortan köpte jag innan vi åkte!


Apropå rubriken så stod jag och Sassa och väntade på vårat "åk"- Jennie... då vi plötsligt blev överraskade av ett stort snöras från en utemarkis..... Vilket då vi båda skrek som små barn av skräck.. HAHA. Mitt hår blev vitt, min kaffe blev blaskigt och våra påsar blev helt plötsligt fulla med snö. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0