En dröm, en tanke, en verklighet?

Sitter och funderar fortfarande och starkt på att plugga vidare, jag vill ju så gärna. Varför gör jag det bara inte??
Det svåraste beslutet är om jag ska stanna eller dra.!? Jag fylls av lycka och glädje när jag tänker på att flytta, men samtidigt så hindras man, tryggheten och vännerna finns ju här. Ska man våga sticka iväg i några år, träffa nytt folk och komma hem rikare på många sätt. Det låter ju dumt att inte göra de!! Det handlar ju bara om att komma till skott. Har lite kvar här hemma som jag måste lösa, bland annat körkortet.


Sen vill man inte sitta och bestämma sig för att göra det heller, tänk om de kommer upp något här som får en att stanna... och blir besviken. Mina planer är att dra, tar allt som de kommer helt enkelt!



It Girl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0