Så halv, så svart, så vitt.



Nätshoppade och hittade de här godingarna... jag tänkte gå mot strömmen och INTE köpa vita converse! Fick bli min favoritfärg- blå! :D



Sen när jag väl gottade mig i nätets alla erbjudande så hittade jag en långklänning.. min första!

Tyckte den var lite häftig!


Har haft en tuff vecka denna vecka.. men de gick ju an ändå. Nu är de äntligen helg och ikväll blir de väl antagligen lugnt. Skönt! Imorgon blir de lite mer kalas, ska dra ihop några tjejer och parta lite! MÅSTE orka denna gång, har blivit så opepp till att festa på senaste tiden.... måtte jag vara taggad som tusan imorgon!


Min msn funkar inte heller för tillfället.. får knäpp!!!

Så småningom ska jag försöka dra ihop tjejerna för att göra lite storstad igen, börjar krypa på ett sug av okänt! Så träligt att traska runt i samma träsk hela dagarna... lite omväxling tack!

Är de någon i Sthlm som tar imot oss så är de ju ännu bättre!?

Trevlig helg snyggingar!


John Mayer - Half Of My Heart ♫♪♫♪♫

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0