Fräsigt värre

Jaha då var de snart helg igen då, skönt med kort vecka! Det har gått otroligt fort och man har inte hunnit med allt man önskat kanske. På jobbet är de nu mycket men man får ta de man hinner helt enkelt. Har spänningshuvudvärk för tillfället, tankarna om idag höll mig vaken en bra stund igår när jag skulle sova..
Kände mig fruktansvärt stressad imorse när jag kom till jobbet, men nu när de värsta är över så kan man slappna av lite. Blir en lång dag idag med, men har kvällen att se fram emot.
De som man hade lite ångest över var väl att jobba ensam.. vilket jag iof har gjort mycket men nu när man vant sig att Emma är här så är de tråkigt att vara utan henne!
Idag ska jag försöka komma hem lite tidigare... tycker jag förtjänar de nu när de är fredag och allt.

Ihelgen blir de partaj..som vanligt.. men de hör ju valborg till :) Ska bli kul, grilla och umgås med vänner!


Jag och Bettan har pratat ihop oss så vi ska hitta på något roligt ikväll, sen ska massa fina och galna människor haka på! Ses i solen på en gräsmatta någonstans! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0