En dålig ursäkt är ofta en förvriden lögn, men inte alltid!

Jag funderar och grubblar som vanligt.. de är inte bra i detta läge, eller är det? Jag vill egentligen bara leva för stunden men mina principer och min försiktighet stoppar mig. Är denna undran ett tecken på att något är fel eller att jag för första gången på länge känner nått annorlunda!?

Är de nu jag bara ska vara eller gå därifrån innan allt blir allt för invecklat? Detta är nu bara spekulationer från mig, här framgår inte allt som snurrar i min skalle. Kommer inte fram till några slutsatser iallafall.

Omgivningen reagerar olika.. påverkas jag för mycket av de?

Jag har trevligt och de är ju en erfarenhet.. men ödlsas de onödig tid här?

Jag vill inte att någon ska säga hur jag ska göra, men förvirrade tankar är något jag vill slippa även fast jag vet att de är otroligt svårt.



För övrigt så har jag vart hemma idag på dagen, sen lite senare på eftermiddagen så drog jag med Anna och Sassa, Noel till Rothoffsparken för att glassa lite i solen! Senare kom Emma, Fia och Jennie, Baily :)
Hem till Emma efter de för glass och fruktsallad-mums!
Är så skönt att vara med er tjejer <3

Jag känner mig inte alls rolig nu i min formulering här på bloggen så därför slutar jag... hare bäst!

Närduserförändringenochhoppasattdenfortsättermedstormsteg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0