snOsdUsa

Nu har jag tänkt mig att jag ska sluta röka... snusar lite ist. Planen är att stegvis sluta med det också.
Fri från båda. Wish me luck!




Idag har jag förtärt fyra olika beroendeframkallande godsaker med Amanda.
Det blev kaffe, cigg, snus och mumsmums i höstsolen! Var riktigt skönt att sitta ute.

För övrigt så känns visdomstanden mycket bättre, käkar fortfarande penicillin och ska göra i några dagar till. Svullnaden är fortfarande kvar men smärta är en helt annan, nu går det att äta,
sova och prata ordentligt utan att behöva hälla i sig en massa smärtstillande.

Imorgon blir det "puckoshots" kväll hos Jennie, jag blir nykter denna helg pga penicillinkuren.
Men härja ändå det kan jag ;)

Hittade några gamla bilder på mig också från jul 07... jisses. Träning, träning och träning blir det som gäller!
Jag vill vara nöjdare än vad jag är idag. PEPP PEPP PEPP!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0