Explosion

Jag vill inte vara hämmad längre.. Jag känner att jag vart alldeles för svag på senaste tiden när de gäller vad de andra tycker och tänker.... Jag kan hålla med till en viss del. Men nu inser jag att jag inte är nöjd längre. Jag ska börja igen men på ett bra sätt! Det värsta med att vara hämmad är att när man vill slå igenom igen så kan det bli en stor explosion, alldeles för stor. Det som är bra är att jag nu kan variera mig mycket mer, så det tackar jag för! :D


Jag vill citera min kära och kloka vän Linda, som inte kan säga det bättre -
"Man är tät på kärlek, men vem fan ska man spendera den på?"

Kommentarer
Postat av: Linda

Men det är ju sååå sant. Förstår inte hur jag kunde få ihop nått så klokt ;P men tiden kommer väl för oss också gumman, men förhoppningsvis snart :) ÄLSKAR DIG!

2010-10-26 @ 00:34:38
URL: http://underneaathitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0