Den där människan som inte är som de andra.

Vissa dagar är jag starkt inställd på att lägga ner hela bloggen och ta bort den.. Och andra dagar, när jag läser andras bloggar blir jag en aning inspirerad. Jag kan känna att jag vill nå ut på ett annat plan. Vilket ibland kan vara otroligt svårt.


Ibland måste jag bara vara sluta vara så trångsynt, öppna mig upp för nya upplevelser. I andra situationer måste jag kanske vara lite mer bestämd med mina åsikter. Livet är en svår balans, likaså detta.


 De flesta strävar efter att få vara den där speciella människan, på ett bra sätt förstås. Men ibland så räcker inte bara det. Det kan vara svårare att hitta någon som passar just en. 
Jag har upptäckt att jag tror att jag bjuder mer på mig själv nu... Men hamnar i situationer då detta inte verkar vara fallet. Jag har blivit mer passiv, och detta kan också vara nyttigt. I mitt fall är de inte det tyvärr. Jag måste kasta mig ut i det okända och passa på att leva medans jag kan. Så enkelt är de, eller jag önskar det vore så enkelt. Allt man kan göra egentligen är att försöka och hoppas på att man lyckas. Jag har gjort det en gång, ska kunna denna gång med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0