tunt som papper var min själ när jag blev bara jag igen

Jag måste bli bättre på att uttrycka mig lättare, ibland när jag skriver så kan jag vara så tankspridd och vad jag menar kan vara svårt att förklara. Kan inte vara lätt att hänga med i svängarna på min blogg. GOSH!

Kaffe kaffe kaffe har de blivit idag med Amanda och Embla :) 2 kannor fick vi i oss, hyper nu! Sova? Knappast!


Mitt humör lever sitt eget liv just nu, ena stunden känner jag mig oövervinnerlig, i andra är jag super förbannad och bitter på hur livet ser ut, i tredje är jag ledsen... ledsen över hur ensam jag ibland känner mig, i fjärde så känner jag mig stark och lycklig.. jag ser inga hinder för att jag ska klara mig! För de mesta är jag nöjd så får klara mig på det!

Känner mig en aning mer motiverad till mycket för stunden.. hoppas det håller sig. Jag uppdaterar bloggen som aldrig förr och orden bara rinner ur mig.... även om det inte är mycket vettigt så har jag funnit glädjen att skriva igen.

 Kärleken förändras aldrig!


Ibland måste man stanna upp och inse att ens problem är otroligt små i den stora vida världen.

Duck Sauce - Barbra Streisand ♪♫♪♫


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0