lustigt intryck

Jag måste fundera på hur människor uppfattar mig, iallafall personer i min egen ålder... Har nämnligen fått höra att folk tror att jag är en bitch.. Vilket jag absolut inte vill att folk ska tro. Visst kan jag vara kort ibland, men det är oftast omedvetet och isånnafall mot de människor jag inte känner. Jag har inga problem att släppa in nytt folk heller så. Har inte alls några problem med äldre, de ser mig som jag är. Hmm ja det här blir en funderare...


Förra veckan var skapligt bra, vissa dagar var riktigt sköna och vissa inte. En obehaglig känsla kryper på oftast sent på kvällarna. Jag kan känna mig ensam ibland även fast jag är nöjd över att vara själv. Självklart skulle det vara mysigt att ha någon, men då ska den vara speciell. Tänker vänta tills jag finner denna människa.

Helgen var ganska lugn, firade Amanda i fredags men höll mig till en eller två drinkar. I lördags var jag hemma hos Emma med henne och Westman. Vi bakade lussekatter eller "lusseråttor" som Anna säger. Senare kom Jennie lagom till kaffet och stumpan var snäll och skjutsade hem mig också!
Idag fick jag träffa Issas lilla tös Ebba också, vi fikade och shoppade. Jag passade på att skämma bort Issa med lite presenter, tyckte Ebba hade allt hon behövde och man får absolut inte glömma bort Ebbas mamma! ;)

Imorgon blir det träning, får se om de blir den sista för iår. Sen är det sista matchen på söndag också. Får se hur man mår då....
Ska nämligen på kryssning på fredag med 8 underbara tjejer. Det blir jag Emma, Tine, Sofia, Linda, Pargelius, Amanda och Madeleine som åker. Det ser jag verkligen fram emot. Om vi inte är allt för bakis på lördagen så ska vi stanna kvar i storstaden och parta lite. Det var längesen nu och det är skönt att komma bort från lilla Eskilstuna.

Imorgon blir det lunch på stan med Fia och Sofie. Sen fyller pappa år också ska väl uppvakta honom lite imorgonkväll med familjen :)
På onsdag blir det heldagsshoppping med Tine, ska bli kul. Ska försöka hitta något snyggt till kryssningen.
På torsdag blir det hem till Nilsen för att avsluta planeringen för nyår, vilket kommer bli en kanonfest! Vi har varit lite vuxna och planerat extra mycket för iår, så vuxenpoäng till oss!

Min vecka ser alltså intressant ut, de gillar vi!

När drömmer lever kvar, när drömmen fortfarande kan bli verklighet'

Kommentarer
Postat av: lina

allt bra?:D

2010-12-16 @ 12:36:10
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0