Hallelujah

Ibland räcker kärleken inte till...



Du ska inte vara så säker på att du känner en människa. Jag menar inte att den ska vända dig ryggen, mer att det kan finnas mer av den personen än du vet. Ibland vill man nog inte veta, men oftast så skulle det kanske vara nyttigt. Jag tror inte man kan veta om man bara sett ytan, du kan säkert anta. Du kan aldrig vara säker.

Sträva efter att alltid vara den bästa av just dig, men bara för dem du vill ska veta just vem du är.

Akta ryggen men var inte rädd för att våga chansa!

Jag måste våga chansa, jag gjorde det en gång.. Du, du fick mig att tvivla, men inte längre. Jag har många i min närhet som ger mig mycket och några som ger mig mindre. Det duger bra för mig.

Jag är lycklig, men kanske inte så lycklig som jag skulle eller kan vara. Jag är på god väg, och jag vet vilken väg jag ska börja på.


Jag önskar kärleken räckte längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0