Sucky Sunday!

Igår var det en sådan seg dag att jag nästan bara sova hela dagen. Är helt slutkörd från helgen, sen när man inte gör nått vettigt då blir det bara värre. Och jag som trodde att jag skulle vara piggare idag-nej. Vaknade kl 14 :O och det är fan inte okej! Hoppas nu på mer att göra så man inte rinner bort. Imorgon har jag som tur va planerat in lite saker att göra. Skönt är det också att de som jobbar denna vecka- jobbar bara halv vecka! Lite mera ös här på dagarna förhoppningsvis. Jag hatar att sitta still, vill inte komma in i en svacka igen, då jag bara sover och segar. Nej fyfasiken!

Kanske ska städa mitt rena rum eller kanske tvätta om lite rentvätt bara för att ha något att göra!? Ut och springa av mig detta obehag!?



Typiskt- nu började det regna också...

Kommentarer
Postat av: cattis

fin blogg =)=) pusssssssssss

2010-05-10 @ 16:51:00
URL: http://bhuppochner.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det är bara att höra av dig och se om jag är ledig så kan vi säkert hitta på något om du vill :) Puss <3

2010-05-10 @ 23:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0