Söndershoppad...

Jaa nu är man nyligen hemkommen från en heldag med shopping. Var på stan från halv 11 idag med Issa och Fia, Tine och Emma var med en sväng också. Handlade en hel del, så nu känns det riktigt skönt. Var en massa saker som jag behövde rejält mycket, några tusenlappar fattigare men det kostar att leva på topp. Hann med en lunch på Strömsholmen i solen också, köpte med oss mat och Issas pojke Rikard kom och gjorde oss sällskap. Mys i solen! Jag kände att det var dags att dra sig när klockan blev 17 och mamma slutade jobbet, men för att då ta bilen med henne till Tuna direkt... Upp med plånboken igen. Anlände hemma efter 19, och då var jag helt slut vill jag lova. Mina fötter värker och huvudet är en aning segt. Så nu blir det snart sängen, upp imorgon för att plocka fram plånboken... igen- frisören! ;)



Längtar otroligt tills på lördag då jag ska på sexparty hos Fia- käk, dildos och tjejsnack! Kan det bli bättre!? haha.
Nästa helg blir det också drag, maskerad/tjejmiddag/födelsedagsfest i Stenby för Sandra, kommer bli kaaaanonKUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0