Så nära, men ändå så långt borta..

Helgen som varit har vart helt knasig! Körde en tvådagars och det känns nu kan jag lova.. Har kommit underfund med att om man är riktigt borta så går det att slockna hursomhelst och vartsomhelst. Att sitta raklång i en soffa och sova måste ju vara det "bästa" som finns! Det rekommenderas ;)

Meeen inte skräms man för det inte, ihelgen blir det på't igen då! Då drar vi till Västerås på fredag för att parta och sova på hotell, sen på lördag bär det av till den stora ståtliga staden Stockholm för nya äventyr! Önska oss lycka till ;)  


Jag ska inte ångra nått jag gjort,
 jag kommer bara ångra mig om jag inte gjorde det.
Nu kan jag, så nu ska jag.




Kommentarer
Postat av: sandra

ida! fiar du din blogg själv? har du kanske isåfall lust att ta en titt på min? :) <3

2010-03-02 @ 22:18:00
URL: http://striipped.blogg.se/
Postat av: Joss

kloka ord! Stolt jag blir över dig gumman!



Love ya!

2010-03-24 @ 08:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0