med tysta steg rör jag mig upp

Idag blev inte riktigt som planerat, skulle iväg och träna och sola... men hittade inte mina träningskläder och solsalongen var full. Orkade inte vänta då, så tar det imorgon. Så jag och Amanda hämtade upp Pargelius och drog till MC ist, haha. Apropå imorgon så ska jag träffa Pargelius och ta en fika, nyfiken på vad för roligt hon varit med om! :) Sen skulle Amanda dyka upp också, trevligt!
Var och stresshoppade idag på Tuna, den sista halvtimman var jag Amanda och mamma och toksvischade igenom de flesta butikerna. Som tur är så hittade jag en ny klänning till studenten i första butiken vi var inne i-puh! Skönt!
Nu är man hemma igen, samma tid varje gång jag och Amanda gör nått, alltså strax innan 00.00 ;) Härligt!



If you can't handle me, then why bother!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0