För att jag inte riktigt än är den jag ska vara resten av livet.

Allt som hänt i mitt liv hittills har bara stärkt mig, vilka erfarenheter och upplevelser!

Jag känner hur jag växer, blir starkare för varje dag som går. Jag är otroligt glad för allt jag upplevt, det är ändå så mycket på så kort tid. Det gör mig bara mer lycklig av att tänka på vad som väntar mig. Bra och även dåliga upplevelser väntar. Jag trodde aldrig jag skulle reagera som jag gjort i vissa situationer, men nu vet jag. Nu vet jag hur jag lättare ska hantera vissa saker, det är tryggt. Det är lätt att sitta och snacka om vad och hur- men allt visar sig. Jag växer, jag är stolt!


Out with the old, and in with the new!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0