Äventyr!

Planerna hittills för detta år är nu en Göteborg trip första helgen i mars. Det blir jag, Jennie, Emma och Amanda som ska göra utelivet där borta en aning intressantare. Vi började spinna på det för ett bra tag sen nu, vi var inne på sthlm och västerås men det blev till sist goa Göteborg. Där har vi några goa gubbar som vi ska bo hos under några dagar. Det ska bli riktigt gööörGÖTT! ;)

Ännu ett äventyr vi planerar är Gotland i sommar. Ska snacka med lite flera partysugna brudar innan vi bestämmer oss. Men snart bokas även det! Vem vill inte tillbringa en varm och härlig sommar på Gotland med en massa partyglada brudar lixom!? ;)


Pengarna rullar in, frisören i slutet på månaden, rökningen är strax borta, kilorna rasar. Just nu är jag nöjd, jag är fri, mig själv och bara längtar till det som väntar där ute.


Jag hade glömt bort hur härligt det egentligen var, att vara egen och oberoende.


This is me now, just like i used to be a long time ago.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0